tel.: 602 671 166 | email: info@srovnaniforex.cz
Srovnaniforex.cz
  • Úvod
  • Brokeři
  • AOS (roboti)
  • AKCE na AOS!
  • Otázky a odpovědi
    • Obchodní platformy
    • Slovníček pojmů
    • Regulace
  • Kontakt
  • Search
  • Menu Menu

Regulace

Forexový trh má řadu velmi přísných zákonů a předpisů, které udržují obchodníky a finanční instituce pod kontrolou. Dodržování forexových regulí je monitorováno různými oficiálními mezinárodními organizacemi, jejichž úkolem je zajistit, aby se poskytovatelé FX služeb pohybovali v jejich rámci.
All/A/B/C/D/F/H/I/J/K/M/O/R/S/

ACP (Francie)

Francouzský úřad pro dohled nad trhem (Autorité de contrôle prudentiel - ACP) je nezávislý správní orgán, který sleduje činnosti bank a pojišťoven ve Francii. Provozuje se pod záštitou francouzské centrální banky Banque de France.
Details

AFM (Holandsko)

Nizozemský orgán pro finanční trhy (nizozemsky: Autoriteit Financiële Markten) je regulačním orgánem pro finanční služby pro Nizozemsko. Její role je srovnatelná s úlohou SEC ve Spojených státech.

Odpovědnosti a operace
Nizozemský orgán pro finanční trhy je orgán odpovědný za regulaci chování na finančních trzích v Nizozemsku. To zahrnuje regulaci chování všech stran zapojených do trhů s úsporami, půjčkami, investicemi a pojišťovnami. Též regulaci všech organizací poskytujících finanční produkty a těch, které vydávají produkty, včetně burz.

AFM má tyto tři cíle:

  • zpřístupnění finančních trhů
  • podpora řádného fungování finančních trhů
  • podpora důvěry ve finanční trhy.

Veřejnost, podnikatelský sektor a vláda závisí na finančních produktech nabízených na různých trzích pro mnohé z jejich činností. Důvěra v řádné a poctivé fungování těchto trhů je proto zásadní. AFM spolupracuje s De Nederlandsche Bank, která je odpovědná za obezřetnostní regulaci v Nizozemsku.
Details

ASIC (Austrálie)

Australská Komise pro cenné papíry a investice (ASIC) je nezávislý australský vládní orgán, který působí jako korporátní regulační orgán Austrálie. Úlohou společnosti ASIC je prosazovat a regulovat zákony o společnostech a finančních službách na ochranu australských spotřebitelů, investorů a věřitelů. ASIC spravuje celou řadu právních předpisů (nebo příslušných částí zákonů), jakož i příslušná nařízení, která jsou na jejím základě provedena:

  • Zákon o korporacích 2001
  • Australský zákon o cenných papírech a investicích z roku 2001
  • Zákon o pojišťovacích smlouvách z roku 1984
  • Národní zákon o ochraně spotřebitelských úvěrů z roku 2009

Mezi oblasti odpovědnosti ASIC patří

  • podnikové řízení
  • finanční služby
  • cenných papírů a derivátů
  • pojištění
  • ochrana zákazníka
  • finanční gramotnost.

Stránka spotřebitelů ASIC www.moneysmart.gov.au byla spuštěna 15. března 2011. MoneySmart nahradil dvě předchozí internetové stránky ASIC, FIDO a Understanding Money. MoneySmart má za cíl pomáhat lidem při přijímání dobrých finančních rozhodnutí poskytnutím bezplatných, nezávislých a nestranných informací, nástrojů a zdrojů.
Details

BaFin

Spolkový úřad pro finanční dohled (německý: Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht) lépe známý zkratkou BaFin je finančním regulačním orgánem pro Německo. Jedná se o nezávislou federální instituci se sídlem v Bonnu a ve Frankfurtu a spadá pod dozor federálního ministerstva financí (Německo). Společnost BaFin dohlíží na přibližně 2 700 bank, 800 institucí finančních služeb a více než 700 pojišťoven.

Odpovědnosti
Hlavním úkolem společnosti BaFin je dohled nad bankami, pojišťovnami a obchodováním s cennými papíry a zajištění životaschopnosti, integrity a stability německého finančního systému.

Jako instituce založená na finančních trzích je společnost BaFin odpovědná jak poskytovatelům, tak spotřebitelům. Na straně nabídky věnuje pozornost solventnosti bank, pojišťoven a finančních institucí. Pro investory, bankovní zákazníky a pojištěné zajišťuje důvěru ve finanční trhy a společnosti, které v nich působí.
Details

Banque de France

Banque de France je centrální bankou Francie; je spojena s Evropskou centrální bankou (ECB). Jeho hlavním poplatkem je provádění politiky úrokových sazeb Evropského systému centrálních bank (ESCB). Má sídlo v Paříži.

ESCB
Dne 1. června 1998 byla vytvořena nová instituce, Evropská centrální banka (ECB), pověřená řízením jednotné měnové politiky pro euro. Orgán zřízený ECB a národní centrální banky všech členských států Evropské unie tvoří Evropský systém centrálních bank (ESCB).

ESCB je institucionálním rámcem jednotné měnové politiky pro euro. Podle internetové stránky Banque de France je "sdílení odpovědnosti mezi ECB a národními centrálními bankami založeno na významné decentralizaci provádění jednotné měnové politiky ESCB".
Details

BCSC (Britská Kolumbie)

Britská komise pro cenné papíry (BCSC) je regulační agentura, která spravuje a prosazuje právní předpisy o cenných papírech v kanadské provincii Britská Kolumbie.

 
Details

CBI (Irsko)

Centrální banka Irska (CBI) je regulátorem finančních služeb v Irsku a historicky centrální bankou. Banka byla emitentem irských libry a mincí do zavedení měny euro a nyní tuto službu poskytuje Evropské centrální bance.

Finanční regulátor
V roce 2003 bylo zřízeno nové samostatné oddělení centrální banky se svým vlastním předsedou, výkonným ředitelem a představenstvem jako Irský orgán pro regulaci finančních služeb. Jednalo se o kompromis mezi těmi, kdo upřednostňovali plně nezávislého regulátora a těmi, kteří věřili, že centrální banka by měla udržovat plnou kontrolu nad regulací odvětví finančních služeb. Toto rozdělení banky povolilo a regulovalo všechny finanční instituce (včetně pojišťoven, fondů kolektivního investování a družstevních záložen) v Irsku.

V rámci opatření z roku 2003 centrální banka poskytla finančnímu regulačnímu orgánu služby. Panel průmyslové regulace, který poskytl regulačnímu subjektu zpětnou vazbu ohledně poplatků a politik, uvedl v dubnu 2007, že mají "velké obavy ohledně kvality a nákladů na služby" poskytované regulačním orgánem centrální bankou.

V lednu 2009 generální ředitel finančního regulátora Patrick Neary předčasně odstoupil z vyšetřování vyšetřování úvěrů tajných ředitelů ve výši 87 milionů EUR u Anglo Irish Bank.

Po bankovním kolapsu v letech 2008-9 vláda opětovně sjednotila organizaci v rámci Komise centrální banky Irska, která má nahradit strukturu správní rady centrální banky a Úřadu pro regulaci finančních služeb, který vstoupil v platnost dne 1. října 2010. Redakce z července 2009 v respektované agentuře Sunday Business Post uvedl, že "vrácení klíčových pravomocí regulace do centrální banky bude k ničemu, pokud nebude zásadní změna v kultuře organizace, což nevyžaduje úplnou změnu personálu, ale změnu klíčových zaměstnanců ". Nemůže být popření, že odvracení finančního regulátora z funkcí centrální banky v roce 2003 bylo úplným selháním.

Operace regulátora finančních trhů byly ve zprávě označené jako "přísně důvěrné a ne k publikaci" kriticky kritizovány jako špatná hodnota za peníze. Ve zprávě bylo uvedeno, že v porovnání se svými vrstevníky je příliš málo specializovaných pracovníků. Došlo také k závažným nedostatkům v rozhodující oblasti dohledu. a zpráva byla obzvláště kritická vůči struktuře vrcholového managementu regulátora a dospěla k závěru, že jasný rámec pro řízení a dohled, který zajišťuje, že otázky jsou eskalaci v organizaci, nebyl "plně zaveden".

Bývalý biskup Bertie Ahern ve zprávě ve Financial Times uvedl, že jeho rozhodnutí v roce 2001 vytvořit nový finanční regulátor byl jedním z hlavních důvodů kolapsu irského bankovního sektoru a "kdybych měl opět šanci, Udělej to". "Banky byly nezodpovědné," připustil, "ale centrální banka a finanční regulátor vypadaly šťastně. Nikdy nám to neřeklo - říká ..." Poslouchejte, musíme zavést legislativu a kontrolu nad bankami. "To se nikdy nestalo.

V dubnu 2009 nový finanční regulátor Matthew Elderfield načrtl svůj šok na špatné úrovni finanční regulace, kterou zjistil, když zahájil svou práci v lednu minulého roku a "je mi jasné, že musíme provést zásadní úpravu regulačního modelu pro finanční služby v Irsku. Dále uvedl, že v jeho personálu existuje "kritická nepřítomnost intelektuální palebné síly"
Details

CFTC/NFA (USA)

Národní federace futures (NFA) je nezávislou samoregulační organizací a dozorem komoditního a futures průmyslu ve Spojených státech. NFA dohlíží a chrání investory před podvodnými komoditami a futures. NFA také dohlíží na zprostředkování a rozhodování o řešení stížností spotřebitelů. NFA má centrálu v Chicagu, IL a také zajišťuje kancelář v New Yorku.
Details

CMB (Turecko)

Rada Turecka pro kapitálové trhy (CMB) (Turecká: Sermaye Piyasası Kurulu) je finanční regulační a dohledovou agenturou Turecka. Jeho rada byla jmenována tureckým ministerstvem financí.

Odpovědnosti a funkce
CMB je zodpovědná za zajištění stability finančního trhu, ochrany spotřebitele a dohledu nad účastníky akciového trhu.
Details

CNB (ČR)

ČNB je ústřední (centrální) bankou České republiky, orgánem vykonávajícím dohled nad finančním trhem a orgánem příslušným k řešení krize na finančním trhu. Je zřízena Ústavou České republiky a svou činnost vyvíjí v souladu se zákonem č. 6/1993 Sb. (pdf, 233 kB), o České národní bance, ve znění pozdějších předpisů, a dalšími právními předpisy. Je právnickou osobou veřejného práva se sídlem v Praze. Sedm regionálních zastoupení se nachází v Praze, Ústí nad Labem, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Brně a Ostravě. S vlastním majetkem, včetně devizových rezerv, hospodaří ČNB s odbornou péčí. Do její činnosti lze zasahovat pouze na základě zákona.

ČNB je součástí Evropského systému centrálních bank a podílí se na plnění jeho cílů a úkolů. Dále je součástí Evropského systému dohledu nad finančními trhy a spolupracuje s Evropskou radou pro systémová rizika a evropskými orgány dohledu nad finančními trhy.

Nejvyšším řídicím orgánem ČNB je bankovní rada, jejímiž členy jsou guvernér, dva viceguvernéři a čtyři další členové bankovní rady. Všechny členy bankovní rady jmenuje prezident republiky na nejvýše dvě šestiletá období.

Podle článku 98 Ústavy ČR a v souladu s primárním právem EU je hlavním cílem činnosti ČNB péče o cenovou stabilitu. Dosažení a udržení cenové stability, tj. nízkoinflačního prostředí v ekonomice, je trvalým příspěvkem centrální banky k vytváření podmínek pro udržitelný hospodářský růst. Předpokladem účinnosti měnových nástrojů vedoucích k cenové stabilitě je nezávislost centrální banky. ČNB dále pečuje o finanční stabilitu a bezpečné fungování finančního systému v ČR.  Za tímto účelem vytváří makroobezřetnostní politiku tím, že identifikuje rizika ohrožení stability finančního systému a přispívá k jeho odolnosti. Rovněž podporuje obecnou hospodářskou politiku vlády a hospodářské politiky v Evropské unii, pokud není tento vedlejší cíl v rozporu s cílem hlavním.

V souladu se svým hlavním cílem ČNB určuje měnovou politiku, vydává bankovky a mince, řídí a dohlíží na peněžní oběh, platební styk a zúčtování bank. Vykonává dohled nad bankovním sektorem, kapitálovým trhem, pojišťovnictvím, penzijním připojištěním, družstevními záložnami, institucemi elektronických peněz a směnárnami. K zajištění stanovených úkolů ČNB zpracovává a vytváří statistické informace. Jako ústřední banka poskytuje ČNB bankovní služby státu a veřejnému sektoru. Vede účty organizacím a osobám napojeným na státní rozpočet. Na základě dohody s Ministerstvem financí provádí v souladu s rozpočtovými pravidly operace spojené s emisemi státních dluhopisů a investicemi na finančních trzích.
Details

CNMV (Španělsko)

Commissionión del Mercado de Valores (CNMV) je španělská vládní agentura odpovědná za finanční regulaci trhů s cennými papíry ve Španělsku. Jedná se o nezávislou agenturu, která spadá pod Ministerstvo hospodářství a financí Španělska.

Mezinárodní aktivity
ČNMV je členem Mezinárodní organizace komisí pro cenné papíry (IOSCO) a Výboru evropských regulátorů trhů s cennými papíry (CESR) a aktivně se podílí na organizacích i na pracovních skupinách. Sjednocují bankovní, cenné a pojišťovací odvětví na celém světě a v Evropě.

CNMV rovněž vykonává důležitý úkol poradenství a pomoci španělským orgánům při jejich účasti v orgánech Evropské unie a je pravidelným poradcem generálního ředitelství pro státní pokladnu a finanční politiku a Evropského výboru pro cenné papíry. Podílí se také na přezkumu práva obchodních společností a účastníků akciového trhu.

Poskytuje také technickou pomoc Evropské komisi při hodnocení finančních odvětví přistupujících zemí, které se chtějí připojit k Evropské unii.

V Iberoamerické republice spolupracuje CNMV s Iberoameričanským ústavem trhu s cennými papíry (IIMV) na podpoře pokroku a modernizace trhů s cennými papíry v Latinské Americe a na rozvoji vzdělávacích programů pro spolupráci.

ČNMV se rovněž podílí na trhu Iberian Electricity (MIBEL), který byl založen dohodou mezi Španělskem a Portugalskem v roce 2004, a v Organizaci pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD), jejíž práce na zásadách správy a řízení společností s velmi aktivně.
Details

CONSOB (Itálie)

Národní komisí pro společnost a borzu (běžněji známou zkratkou CONSOB) nebo italskou komisí pro cenné papíry a burzy je vládní orgán Itálie, který je odpovědný za regulaci italského trhu s cennými papíry. To zahrnuje regulaci italské burzy Borsa Italiana
Details

CRFIN (Rusko)

Centrum pro regulaci finančních nástrojů a technologií (CRFIN) je neziskové samoregulační partnerství zaměřené na to, aby maloobchodní burza forexového trhu byla oprávněným členem ruského finančního průmyslu. CRFIN vyvíjí a provádí normy a předpisy upravující činnost členů partnerství, kontroluje dodržování norem a předpisů a provádí analýzu činností členů. Jedním z jejích výsledků je neustálé zlepšování kvality služeb na trhu Forex. CRFIN rozvíjí principy a pravidla odborné činnosti, jednotné standardy podnikatelské praxe a chování pro členy partnerství.
Details

CySEC (Kypr)

Komise pro cenné papíry a burzy (Řecká: Επιτροπή Κεφαλαγοράς), lépe známá jako CySEC, je finanční regulační agenturou Kyperské republiky.

Od té doby, co se Kypr stal členem Evropské unie v roce 2004, se CySEC stala součástí evropského nařízení o trzích finančních nástrojů MiFID a umožnila firmám registrovaným na Kypru přístup na všechny evropské trhy. To vedlo k tomu, že řada zahraničních firem, které se zaregistrovaly na Kypru, využila tohoto regulačního režimu.

Zejména je značný počet zámořských forexových makléřů, kteří získali registraci od společnosti CySEC, protože to obecně považují za jednoduchý způsob získání licence, aniž by museli splňovat přísné požadavky, které by byly uloženy jinými evropskými finančními regulačními orgány, a přesto se na ně podle směrnice MiFID a tak zcela volně působí ve všech členských zemích Evropské unie.

Odpovědnosti

  • Dohlíží na kontrolu a kontrolu provozu Kyperské burzy cenných papírů a transakcí uskutečněných na burze cenných papírů, jejích kotovaných společnostech, makléřů a makléřských společnostech.
  • Dohlížet a řídit společnosti licencovaných investičních služeb, systémy kolektivního investování, investiční poradce a správcovské společnosti.
  • Poskytovat provozní licence investičním podnikům, včetně investičních poradců, makléřských firem a makléřů.
  • Uložit správním sankcím a disciplinárním sankcím makléřům, makléřským firmám, investičním poradcům, jakož i jiným právním nebo fyzickým osobám, na které se vztahují ustanovení právních předpisů o burze cenných papírů.

Details

DMCC (Spojené Arabské Emiráty)

Dubai Multi Commodities Center je svobodná zóna pro obchodní prostředí JLT. Byl založen v roce 2002 jako strategická iniciativa vlády Dubaje s mandátem poskytovat fyzickou, tržní a finanční infrastrukturu potřebnou k založení komoditního trhu v Dubaji. Od června 2013 mělo více než 6 800 registrovaných členů, včetně komodit i jiných podniků.

DMCC zahrnuje moderní infrastrukturu, bezplatnou správu nemovitostí a obchodních síťových platforem, stejně jako průmysl včetně bezpečných trezorů a účelových skladovacích zařízení. Středisko přitahuje klíčové hráče v celém hodnotovém řetězci široké škály komoditních sektorů spolu s příslušnými podpůrnými odvětvími, jako jsou finance, logistika a pojištění. Ahmed Bin Sulayem je výkonným předsedou DMCC.

 
Details

FCA (Velká Británie)

Úřad pro finanční kontrolu (FCA) je regulačním orgánem ve Spojeném království, který je jedním z nástupců Úřadu pro finanční služby (FSA). Pracuje nezávisle na vládě Spojeného království a je financován poplatnými poplatky pro členy odvětví finančních služeb. FCA upravuje finanční firmy poskytující služby zákazníkům a udržuje integritu finančních trhů Spojeného království. Zaměřuje se na regulaci chování jak u maloobchodních, tak u velkoobchodních firem poskytujících finanční služby. Stejně jako jeho předchůdce FSA, FCA je strukturována jako záruka omezenou.

Pravomoci
Orgán má významné pravomoci, včetně pravomoci regulovat chování související s marketingem finančních produktů. Je schopen stanovit minimální normy a umístit požadavky na produkty. Má pravomoc zkoumat organizaci a jednotlivce. Tento orgán bude od 1. dubna 2014 regulovat odvětví spotřebitelských úvěrů a převezme úlohu od úřadu Fair Trading. FCA je navíc schopna zakázat finanční produkty až na jeden rok, přičemž zvažuje neomezený zákaz; bude mít pravomoc pověřit firmy, aby okamžitě stáhly nebo upravily propagační akce, které považují za zavádějící, a zveřejňovat tato rozhodnutí.
Details

FDR (Nový Zéland)

Finanční řešení sporů (FDR) je systém nezávislého řešení sporů, který spotřebitelé a poskytovatelé finančních služeb používají, když nejsou schopni vyřešit spor.

FDR byla vytvořena vládou jako součást nového režimu, který zajistí větší odpovědnost a transparentnost ve finančním sektoru. V rámci režimu musí být registrována široká škála poskytovatelů finančních služeb (FSP), kteří legálně poskytují finanční služby. K registraci FSP musí být členy externí služby pro řešení sporů, z nichž jedna je FDR. Poskytovatelé finančních služeb, kteří poskytují služby a poradenství veřejnosti, musí být do Registru poskytovatelů finančních služeb od 1. prosince 2010. Jednou z požadavků registrace je členství v systému vnějšího řešení sporů.
Details

FFA (Japonsko)

V červenci 2005 byly zavedeny požadavky na registraci u forexových firem a byly zavedeny nové předpisy, jako je zákaz nevyžádaných nabídek, pro mimoburzovní transakce (viz "Poradenství jednotlivým zákazníkům, kteří hodlají provádět transakce se směnnými kurzy" pro regulaci apod. na poptávce po FX transakcích). Kurzové transakce ukazují od té doby značnou expanzi mezi drobnými investory v Japonsku. Agentura finančních služeb v roce 2009 přezkoumala řadu nařízení s cílem usnadnit prostředí, aby investoři mohli snadno obchodovat a nové předpisy vstoupily v platnost postupně od února 2010 do srpna 2010.

Shrnutí těchto nových předpisů
Předpisy o samostatně řízené důvěře zákazníků
Od 1. února 2010 ※ 1 je společnost FX atd. Povinna udržovat marže uložené zákazníky prostřednictvím vkladu jako peněžní důvěru s bankami, které jsou důvěryhodnými, atd. Přejděte na stránku pro další podrobnosti

Předpisy o pravidlech pro snížení ztrát
Od 1. února 2010 ※ 2 jsou všechny firmy FX povinny provádět a dodržovat pravidla o snížení ztrát. Přejděte na stránku Další podrobnosti

Pravidla pro pákový efekt
Od 1. srpna 2010 jsou FX firmy povinny vybírat částku marží od každého zákazníka nejméně 2% od 1. srpna 2011 nejméně 4% z částky obchodování při provádění FX transakcí se zákazníky. Přejděte na stránku Další podrobnosti
Details

FFMS (Rusko)

Federální finanční služba (FFMS, FSFR) byla ruským federálním výkonným orgánem, který reguloval ruské finanční trhy včetně vydávání cenných papírů a obchodování a dohledu nad burzami, emitenty, profesionálními účastníky trhu a jejich vlastními silami -Regulační organizace; Penzijní fond Ruské federace; státní správcovské společnosti. Hlavním sociálním úkolem FFMS bylo podporovat veřejné pochopení zákonů o cenných papírech a jejich praktické uplatňování.

FFMS byl založen vyhláškou prezidenta Vladimira Putina č. 314 ze dne 9. března 2004 "o systému a struktuře federálních výkonných pobočkových agentur". FFMS obdržel funkce bývalé Federal Market Commission of the Russian Federation, stejně jako některé povinnosti bývalého ministerstva práce a sociálního rozvoje Ruska a bývalého ministerstva antitrustové politiky Ruska, jakož i financí Ministerstvo Ruska.

Struktura
Sídlo společnosti v Moskvě bylo součástí ruské vlády. FFMS mělo 13 krajských úřadů: v Petrohradě, Jekatěrinburgu, Novosibirsku, Nižním Novgorodu, Rostově, Vladivostoku, Krasnojarsku, Oryolu, Omsku, Samaru, Čeljabinsku, Saratově a Irkutsku. V rámci FFMS existuje třináct oddělení a tři nezávislé divize.

Od 23. března 2004 do 10. května 2007 byl vedoucím FFMS Oleg Vyugin. Jeho čtyři poslanci byli: Vladislav Streltsov, Sergej Kharlamov, Bembya Khulkhachiev a Vladimir Gusakov. Od 10. května 2007 vedl službu Vladimír Milovidov.
Details

FINMA (Švýcarsko)

Švýcarský orgán pro dohled nad finančním trhem (FINMA) je švýcarský vládní orgán odpovědný za finanční regulaci. Patří sem také dohled nad bankami, pojišťovnami, burzami a obchodníky s cennými papíry, jakož i dalšími finančními zprostředkovateli ve Švýcarsku.

FINMA je nezávislá instituce se svou vlastní právní subjektivitou se sídlem v Bernu. Je institucionálně, funkčně a finančně nezávislý od centrální federální správy a Federálního ministerstva financí a podává zprávy přímo švýcarskému parlamentu.

FINMA se jmenuje němčina: Eidgenössische Finanzmarktaufsicht, francouzština: Autorité fédérale de monitor des marchés financiers, italský: Autorità federale di vigilanza sui mercati finanziari.

Odpovědnosti a funkce
Jako orgán státní správy je FINMA obdařen nejvyšší autoritou nad bankami, pojišťovnami, burzami, obchodníky s cennými papíry a systémy kolektivního investování. Je odpovědný za boj proti praní špinavých peněz a v případě potřeby provádí finanční restrukturalizaci a konkurzní řízení. Dále má pravomoci v oblasti dozoru nad zveřejněním účasti a je orgánem pro podávání stížností pro rozhodnutí přebírající rady v oblasti veřejných nabídek na převzetí společností kótovaných na burze.

FINMA uděluje provozní licence společnostem a organizacím podléhajícím jejímu dohledu, sleduje dohlížené instituce s ohledem na jejich dodržování zákonů, vyhlášek, směrnic a předpisů, jakož i podmínek pro udělování licencí, které musí být splněny na pořád. Pokud je to nezbytné a v rozsahu povoleném zákonem, FINMA ukládá sankce, poskytuje administrativní pomoc a upravuje. Jinými slovy, podílí se na novelizaci zákonů a příslušných nařízení, vydává oběžníky a, je-li k tomu oprávněna, vlastní nařízení. FINMA je také zodpovědná za to, že samoregulace bude uznána odpovídajícím způsobem.
Details

FINRA (USA)

Ve Spojených státech je Financial Regulatory Authority, Inc. (FINRA) soukromá společnost, která působí jako samoregulační organizace (SRO). FINRA je nástupcem Národní asociace prodejců cenných papírů, as (NASD) a členskou regulací, vynucovací a arbitrážní operací Newyorské burzy cenných papírů. Jedná se o samoregulační organizaci, nevládní organizaci, která provádí finanční regulaci členských obchodních společností a burzovních trhů. Vládní agenturou, která je konečným regulátorem cenného papíru, včetně společnosti FINRA, je Komise pro cenné papíry a burzu.

Funkce: Regulace a licencování
FINRA upravuje obchodování s akciemi, korporátními dluhopisy, futures na cenné papíry a opce. Všechny společnosti zabývající se cennými papíry, které nejsou regulovány jiným SRO, jako je například Rada pro tvorbu měnových komodit (MSRB), musí být členy společnosti FINRA.
Details

FSA (Estonsko)

Úřad pro finanční dohled (FSA) je institucí finančního dohledu s autonomní pravomocí a samostatným rozpočtem, který vykonává dohled ve jménu státu a je nezávislý na svých činnostech a rozhodnutích.

Úřad pro finanční dohled vykonává státní dohled nad bankami, pojišťovnami, zprostředkovateli pojištění, investičními společnostmi, správcovskými společnostmi, investičními a penzijními fondy, poskytovateli platebních služeb, institucemi elektronických peněz a cennými papíry, které byly pověřeny finančním dohledem Úřadu. Orgán dohledu, který má v působišti banky, pojišťovny nebo investiční firmy, vykonává primární dohled nad pobočkami bank, pojišťoven a investičních podniků působících v Estonsku. Leasingové společnosti a malé úvěrové úřady nespadají pod dohled orgánu pro finanční dohled.
Details

FSA (Japonsko)

Agentura pro finanční služby (金融 庁 Kin'yū-chō) je japonská vládní organizace odpovědná za dohled nad bankovnictvím, cennými papíry a burzou a pojištění za účelem zajištění stability finančního systému Japonska. Agentura pracuje s komisařem a podává zprávy ministrovi financí. Dohlíží na Komisi pro dohled nad cennými papíry a burzovními operacemi a na Certifikovaném účetním a dozorovém výboru pro audit.

Jeho hlavní kancelář se nachází v Tokiu.
Details

FSA (Malta)

Malta Financial Services Authority (FSA) je jediným regulátorem finančních služeb na Maltě. Byla zřízena zákonem dne 23. července 2002, kdy převzala funkce dohledu, které předtím prováděla Central Bank of Malta, Maltská burza cenných papírů a Malta Financial Services Center. Úřad je plně autonomní veřejná instituce a podává každoročně zprávu Parlamentu.

Maltské odvětví finančních služeb je diverzifikováno. Pracuje místně, na evropské úrovni a je připravena přejít na globální úroveň. MFSA věří ve vývoj dynamického rámce, který umožňuje průmyslu rozvíjet nové produkty a služby v rámci řádného regulačního prostředí v souladu s mezinárodními standardy. Usnadnění probíhající výměny myšlenek a informací mezi procesem regulace a procesem inovace výrobků je klíčovým k tomuto cíli.

Klíčové funkce

  • Regulace a dohled nad chováním odvětví finančních služeb na Maltě.
  • Pomáhá chránit zájmy spotřebitelů a investorů.
  • Podporuje nejvyšší možné standardy chování v odvětví finančních služeb.
  • Poskytuje pravidelné informace o místním a globálním vývoji, který ovlivňuje finanční sektor.
  • Podporuje iniciativy na zlepšení standardů vzdělávání a odborné přípravy v odvětví finančních služeb v Maltě.
    aj.

Details

FSA (Švédsko)

Finansinspektionen (FI, úřad pro finanční kontrolu) je švédská vládní agentura odpovědná za finanční regulaci ve Švédsku. Je odpovědný za dohled, regulaci a povolování finančních trhů a jejich účastníků. Agentura spadá pod švédské ministerstvo financí a upravuje všechny organizace, které poskytují finanční služby ve Švédsku.

Odpovědnosti
Hlavní odpovědnost FI je stabilita trhu a sledování finančních trhů a účastníků. Má rovněž odpovědnost za ochranu spotřebitelů ve vztahu k finančním produktům. Jedním z jeho úkolů je sledování nestability, které by mělo negativní dopad na švédský finanční systém. Pokud se domnívá, že je tomu tak, je povinen to oznámit švédské vládě, která je odpovědná za podniknutí jakýchkoli kroků.

Úřad má tři hlavní činnosti:

Vydání povolení podnikům, které chtějí poskytovat finanční služby
Navrhování pravidel a pravidel pro finanční činnosti
Dohled nad těmito pravidly a hodnocením rizik
Details

FSA (Velká Británie)

Úřad pro finanční služby (FSA) byl kvazisoudním orgánem odpovědným za regulaci odvětví finančních služeb ve Spojeném království v letech 2001 až 2013. Do jeho vedení byli jmenováni členové ministerstvem financí, i když fungoval nezávisle na vládě. Byla strukturována jako společnost omezená zárukou a byla financována výhradně z poplatků účtovaných v odvětví finančních služeb.

Vzhledem k vnímanému regulačnímu selhání bank během finanční krize v letech 2007-2008 se vláda Spojeného království rozhodla restrukturalizovat finanční regulaci a zrušit FSA [3]. Dne 19. prosince 2012 získal zákon o finančních službách v roce 2012 královský souhlas a zrušil FSA s účinností od 1. dubna 2013. Jeho odpovědnost byla poté rozdělena mezi dvě nové agentury (Orgán pro regulaci obezřetného podnikání a Úřad finančního chování) a Bank of England.

Do svého zrušení byl Lord Turner z Ecchinswell předsedou úřadu FSA a Hector Sants byl generálním ředitelem do konce června 2012, poté co 16. března 2012 oznámil svou rezignaci.

Její hlavní kancelář byla v Canary Wharf v Londýně a další kancelář v Edinburghu. Když působil jako příslušný orgán pro kótování akcií na burze cenných papírů, označoval jej jako orgán UKLA (UKLA) a udržoval oficiální seznam.

Předpisy
Platební řád z roku 2009 vstoupil v platnost dne 1. listopadu 2009 a přesunul břemeno na banky k prokázání nedbalosti držitele debetních a platebních karet v případě sporných plateb. FSA uvedla: "Je to pro banku, stavební spořitelnu nebo úvěr že transakce byla provedena vámi a nebyly žádné rozdíly v postupech nebo technických obtížích "před odmítnutím odpovědnosti.

Režim bankovního chování byl zahájen k témuž datu. Vztahuje se na regulovanou činnost při přijímání vkladů a nahrazuje aspekty, které nepodléhají půjčování bankovního řádu a kódu obchodního bankovnictví (kódy vlastněné průmyslem, které byly monitorovány Radou bankovních kódů) .
Details

FSC (Britské Panenské ostrovy)

Komise pro finanční služby BVI je autonomní regulační orgán odpovědný za regulaci, dohled a kontrolu všech finančních služeb v rámci a na území Britských Panenských ostrovů, včetně pojišťovnictví, bankovnictví, správcovské činnosti, vedení společnosti, vzájemných fondů, jakož i registrace společnosti, komanditní společnosti a duševní vlastnictví.

Komise byla rovněž pověřena novými povinnostmi, včetně podpory povědomí veřejnosti o finančním systému a jeho produktech, kontrole regulované činnosti, snižování finanční kriminality a předcházení zneužívání trhu.
Details

FSC (Mauricius)

Komise pro finanční služby (FSC) je regulační orgán odpovědný za regulaci, dozor a kontrolu všech finančních služeb jiných než bankovních a globálních podniků na Mauriciu. FSC působí pod záštitou Ministerstva financí a hospodářského rozvoje v rámci mezinárodně uznávaného právního rámce, který zahrnuje zákon o finančních službách, zákon o cenných papírech a zákon o pojišťovnictví, licencuje, upravuje, sleduje a dohlíží na výkon obchodních činností bankovního sektoru finančních služeb.
Details

FSCL (Nový Zéland)

Společnost Financial Services Complaints LTD (FSC) poskytuje nezávislou a nestrannou službu pro řešení sporů. Jsou zdarma pro spotřebitele, usnadňují vyřizování stížností mezi spotřebiteli a našimi účastníky. Tímto způsobem poskytují spotřebitelům a poskytovatelům finančních služeb alternativu k soudnímu řízení týkajícímu se řešení sporů v oblasti finančních služeb.
Details

FSP (Nový Zéland)

Zákon o poskytování finančních služeb (Zápis o registraci a řešení sporů) z roku 2008 (dále jen "zákon") byl přijat dne 29. září 2008. Registrace poskytovatelů finančních služeb (FSPR) byla otevřena k přijímání žádostí dne 16. srpna 2010. Registrace pro většinu poskytovatelů finančních služeb (FSP) se staly povinnými k 1. prosinci 2010, po jejímž uplynutí bylo nutné zaregistrovat většinu FSP, aby mohli legálně poskytovat své služby. Finanční poradci museli být do 31. března 2011 registrováni a požádat o povolení. Všichni autorizovaní finanční poradci (AFA) museli být schváleni do 30. června 2011.

Klíčové cíle registru

  • Zajištění elektronického registru FSP, který je pověřen vedením seznamu poskytovatelů finančních služeb (Zápis o registraci a řešení sporů) z roku 2008;
  • Zvýšení úrovně transparentnosti veřejných informací týkajících se FSP, jejich licencovaných služeb a jejich souvisejících systémů řešení sporů.
  • Zajistit, aby se určitým lidem zabránilo zapojit se do řízení FSP, například těch, kteří mají konkrétní odsouzení za trestné činy;
  • aj.

Details

HCMC (Řecko)

Komise pro kapitálový trh Řecké republiky (nebo Komise pro kapitálový trh v Řecku) je jedním ze dvou regulačních orgánů pro finanční odvětví v Řecku, druhou je Řecká banka. Je příslušným orgánem pro dohled nad zákony o cenných papírech, včetně nabídkových řízení.

Mandát
Komise je odpovědná za sledování dodržování ustanovení zákona o kapitálovém trhu a je financována z poplatků placených dohlížejícími subjekty. Jedná se o investiční společnosti, společnosti pro správu podílových fondů, společnosti zabývající se portfoliovými investicemi, společnosti zabývající se realitními investicemi a finanční zprostředkovatelské společnosti. HCMC rovněž dohlíží na společnosti kótované na burze cenných papírů v Aténách, čímž zajišťuje dodržování právních předpisů týkajících se kapitálového trhu. Kvůli problémům způsobeným finanční krizí, která nastala v polovině roku 2010, komise zakázala shortový prodej akcií uvedených na burze v Athénách ze dne 28. dubna 2010, aby zůstala v platnosti do 28. června 2010.
Details

IFSC (Belize)

V roce 1990 přijala Belize zákon o mezinárodních obchodních společnostech založený na modelu britských Panenských ostrovů. Během pouhých deseti let Belize zaregistrovala více než 15 000 IBC. Belizské právní předpisy IBC jsou mezinárodně považovány za jednu z nejmodernějších a uživatelsky nejpřívětivějších. Je navržen s ohledem na investora v offshore. Belize IBC je ideálním korporátním vodítkem pro mezinárodní finanční transakce a umožňuje investorovi provádět širokou škálu činností od ochrany majetku až po provozování bankovních účtů, makléřských účtů, vlastnictví lodí, provizí a různých dalších obchodních transakcí.

Tento zákon je ústředním bodem strategie země rozvíjet renomované a životaschopné odvětví offshore služeb. Je to prakticky "zákon o všech zločinech" a neomezuje se na trestné činy související s drogami. Definice pojmu "praní špinavých peněz" je extrémně široká a zahrnuje "zapojení přímo nebo nepřímo do transakce, která se týká majetku, který je výnosem z trestné činnosti, maskování, likvidace nebo přinášení do Belize jakéhokoli majetku, který je výnosem z trestné činnosti, nebo mít důvodné důvody domnívat se, že se jedná o výnosy z trestné činnosti. "Bankovní sektor Belize (včetně offshore bankovnictví) je regulován Central Bank of Belize, zatímco nebankovní sektor spadá do pravomoci Mezinárodní komise pro finanční služby ( IFSC) založené v roce 1999. Členství v IFSC zahrnuje zastoupení jak z veřejného, ​​tak soukromého sektoru.

Mandát IFSC zahrnuje

  • podpora a rozvoj Belize jako střediska mezinárodních finančních služeb;
  • ochrana a prosazování pověsti Belize jako offshore finančního centra;
  • poskytování vhodného dohledu a regulace mezinárodních finančních služeb,
  • formulování politik a poskytování poradenství a pomoci vládě ohledně regulace těchto služeb;
  • shromažďování, ukládání a šíření spolehlivých a včasných informací zainteresovaným stranám o změnách a nových trendech v těchto službách.

Details

IIROC (Kanada)

Organizace pro regulaci investičního průmyslu v Kanadě (IIROC) je neziskovou národní národní samosprávnou organizací (SRO). Společnost IROC, založená spojením Asociace investičních dealerů Kanady (IDA) a Market Regulation Services Inc. (RS) dne 1. června 2008, upravuje prodejce cenných papírů, kteří působí na kanadském akciovém a dluhovém trhu a dohlíží na kanadské cenné papíry.

Organizace stanovuje standardy pro regulační a investiční průmysl a má kvazisoudní pravomoci v tom, že vede slyšení o dodržování předpisů a má pravomoc pozastavit, pokutovat a vyloučit členy a registrované zástupce, například poradce. Často však kritici investorů kritizovali za neúčinné.

Organizace se zapojila do soudních sporů o své pravomoci k tomu, aby byli bývalí členové kázni pro své chování v době, kdy byli členy. Ontario divizní soudní rozhodnutí ve věci Stephen Taub rozhodlo Ontario Securities Act neumožňuje to. Odvolací soud v Britské Kolumbii dospěl k jinému závěru ve věci Charlesa Dassa a potvrdil rozhodnutí Britské Kolumbijské komise pro cenné papíry, že IIROC má pravomoc nad bývalými členy. Později odvolací soud v Ontariu zrušil rozhodnutí divizního soudu a dosáhl stejného závěru jako soud Britské Kolumbie. V provinciích Saskatchewan a Alberta výslovně stanoví, že samoregulační organizace mají pravomoc vykonávat činnosti v oblasti prosazování práva vůči bývalým členům.
Details

JSDA (Japonsko)

Japonské sdružení obchodníků s cennými papíry (JSDA) je sdružení, které funguje jako samoregulační organizace (SRO) a jako partner pro oblast cenných papírů. Jeho právním statusem je Sdružení finančních nástrojů, které pověřilo předseda vlády podle čl. 67-2 odst. 2 zákona o finančních nástrojích a burzách (FIEA). Dnes JSDA zahrnuje více než 500 členů složených z cenných papírů a dalších finančních institucí provozujících obchody s cennými papíry v Japonsku.

Jako plně oprávněná společnost SRO JSDA značně upravuje zprostředkovatele trhu. Jeho samoregulační funkce zahrnují tvorbu pravidel, prosazování, kontrolu, disciplinární opatření, akreditace obchodních zástupců a zprostředkování sporů.

JSDA také poskytuje vozidlům pro politický dialog mezi průmyslem, vládou a dalšími propojenými osobami, provádí a podporuje vzdělávání investorů a provádí studie pro další aktivaci trhu.

Typy členů
Členové sdružení jsou rozděleni do tří skupin:

Pravidelní členové: společnosti finančních nástrojů, které provádějí činnost prvních finančních nástrojů (s výjimkou členů OTC derivátových transakcí uvedených níže v bodě 2)
Členové OTC derivátové transakce: společnosti finančních nástrojů, které provádějí první transakce s finančními nástroji, které provádějí pouze specifikované transakce OTC derivátů apod., A ty, které provádějí pouze zadané transakce s deriváty mimo OTC a transakce s mimoburzovními finančními trhy atd.
Zvláštní členové: Registrované finanční instituce * uvedené v čl. 2 odst. 11 FIEA.
Těm, kteří vedou činnost registrovaných finančních institucí (mezi činnostmi uvedenými v článku 33-2 tohoto zákona), jsou ty, které jsou uvedeny v bodě 1 uvedeného článku (kromě těch, které se vztahují k právům uvedeným v každé položce čl. 2 odst. 2 písm. a považují se za cenné papíry předepsané v uvedeném odstavci), bod 2 (vyjma těch, které se vztahují k právům uvedeným v každé položce § 2 odst. 2 tohoto zákona a považují se za cenné papíry předepsané v uvedeném odstavci), nebo bod 3 omezené na ty, které se týkají zadané transakce OTC derivátů apod.) nebo v oblasti správy cenných papírů atd.).
Od 13. února 2014 mají členové asociace 256 řádných členů a 212 zvláštních členů. V tuto chvíli není žádná firma registrovaná jako členové OTC derivátových transakcí.
Details

KROUFR (Rusko)

Agentura pro finanční nařízení (KROUFR) je nekomerční organizace, která je zaměřena na rozvoj služeb a vztahy ruských účastníků regulace mezinárodních finančních trhů.

Mise

  • Udržování podmínek a koordinace účastníků činnosti mezinárodních finančních trhů;
  • Pomoc při minimalizaci rizik účastníků mezinárodních finančních trhů;
  • Rozvoj a pomoc při zavádění pravidel a standardů operací vedených na mezinárodních finančních trzích, včetně principů podnikatelské etiky, pečlivé
  • soutěže, řešení sporů a neshod mezi účastníky mezinárodních finančních trhů;
  • Tvorba pojistného fondu pro klienty forexových makléřů, kteří jsou členy FRA (KROUFR)
  • Pomoc při organizaci podmínek zlepšování kvality účastníků práce na mezinárodních finančních trzích;
  • Pomoc při zdokonalování legislativní a normativní základny na mezinárodních finančních trzích;
  • Informačně-analytické pokrytí služeb a principů práce na mezinárodních finančních trzích;
  • Provádění výzkumů pro studium tendencí a perspektiv vývoje mezinárodních finančních trhů, zavádění nových technologií.

Hlavní činnost

  • Řešení otázek a sporů mezi účastníky mezinárodních finančních trhů.
  • Certifikace účastníků mezinárodních finančních trhů.
  • Zachování plnění povinností certifikovaných účastníků mezinárodních finančních trhů.
  • Zajištění oslovení certifikovaných účastníků závazků mezinárodních finančních trhů
  • Reklama a informace o KROUFR (Rusko)

Details

MAS (Singapur)

Monetární orgán v Singapuru (Singapurská centrální banka a finanční regulační orgán) je synonymem Singapurské banky (MAS, čínský: 新加坡 金融 管理局; Malay: Penguasa Kewangan Singapura). Spravuje různé zákony týkající se peněz, bankovnictví, pojišťovnictví, cenných papírů a finančního sektoru obecně, jakož i vydávání měn.

Odpovědnosti
V dubnu 1977 se vláda rozhodla provést regulaci pojišťovnictví pod křídlem MAS a v září 1984 byly také převedeny na MAS regulační funkce podle zákona o průmyslu cenných papírů (1973). To znamená, že na rozdíl od mnoha jiných centrálních bank je MAS také finančním regulačním orgánem pro Singapur.

MAS získala pravomoci, aby jednala jako banka a finanční zástupce vlády. Také byla pověřena podporou měnové stability a úvěrových a devizových politik, které přispívají k růstu hospodářství.
Details

MiFID (EU)

Směrnice o trzích finančních nástrojů 2004/39 / ES (dále jen "směrnice MiFID"), ve znění pozdějších předpisů, je zákonem Evropské unie, který poskytuje harmonizovanou regulaci investičních služeb v 31 členských státech Evropského hospodářského prostoru (28 členských států Evropská unie plus Island, Norsko a Lichtenštejnsko). Hlavními cíli směrnice je zvýšit hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitelů v oblasti investičních služeb. Od 1. listopadu 2007 nabyla účinnosti směrnice o investičních službách.

MiFID je základním kamenem Akčního plánu finančních služeb Evropské komise, jehož 42 opatření významně změní fungování trhů finančních služeb v EU. MiFID je nejdůležitějším právním předpisem zavedeným v rámci postupu "Lamfalussy", jehož cílem je urychlit přijímání právních předpisů založených na čtyřstupňovém přístupu doporučeném Výborem moudrých lidí, kterému předsedá Baron Alexandre Lamfalussy. Existují tři další "směrnice Lamfalussy" - směrnice o prospektu, směrnice o zneužívání trhu a směrnice o transparentnosti.

MiFID si zachovala zásady "pasu" EU zavedeného směrnicí o investičních službách (ISD), ale zaváděla pojem "maximální harmonizace", který kladl větší důraz na dohled nad domovským státem. Jedná se o změnu předcházejících právních předpisů EU o finančních službách, která obsahovala koncepci "minimální harmonizace a vzájemného uznávání". "Maximální harmonizace" neumožňuje státům být "super ekvivalentní" nebo "zlaté desky" požadavky EU poškozující "rovné podmínky". Další změnou bylo zrušení "pravidla koncentrace", v němž by členské státy mohly vyžadovat, aby investiční podniky směrovaly příkazy klientů prostřednictvím regulovaných trhů.

Směrnice 2004/39 / ES o úrovni 1 směrnice MiFID, zavedená standardním postupem spolurozhodování Rady Evropské unie a Evropským parlamentem, stanoví podrobný rámec pro právní předpisy. Dvacet článků této směrnice stanovilo technické prováděcí opatření (úroveň 2). Tato opatření byla přijata Evropskou komisí na základě technického poradenství Výboru evropských regulátorů trhů s cennými papíry a jednání v Evropském výboru pro cenné papíry s dohledem Evropského parlamentu. Implementační opatření ve formě směrnice Komise a nařízení Komise byla oficiálně zveřejněna dne 2. září 2006.
Details

OSC (Kanada)

Komise pro cenné papíry v Ontariu (OSC) je regulační agenturou, která spravuje a prosazuje právní předpisy o cenných papírech v kanadské provincii Ontario. OSC je společnost OntarioCrown, která podléhá zákonodárství Ontaria prostřednictvím ministra financí.

Mandát OSC:

  • Chránit investory před nespravedlivými, nevhodnými a podvodnými praktikami
  • Podporovat spravedlivé a účinné kapitálové trhy
  • Udržet důvěru veřejnosti a investorů v integritu těchto trhů
  • OSC spravuje zákon o cenných papírech v Ontariu a zákon o futures komodit. OSC s více než 300 zaměstnanci je největším regulátorem cenných papírů v Kanadě a má Torontskou burzu cenných papírů v rámci své jurisdikce.

Details

RAFMM (Rusko)

Ruská asociace členů finančního trhu (RAFMM) je nekomerční organizace, která dobrovolně sjednocuje pod její pravomoc spolehlivé účastníky finančního trhu. Cílem organizace je rozvoj a podpora služeb finančních makléřů a zajištění maximální bezpečnosti obchodů na burzách, měnových trzích a na trhu rizikových aktiv. Tyto cíle jsou dosaženy povinnou certifikací kvality služeb a dobrovolným licencováním některých typů činností. Je samoregulační nevládní organizací. Ruská asociace členů finančních trhů (RAFMM) zakládá svou činnost na zásadách transparentnosti, demokracie a občanského vědomí.

Cíle

  • Realizace stabilní vysoké kvality a odpovědnosti poskytovaných brokerských služeb účastníky RAFFM;
  • Transparentnost a bezpečnost ruských finančních trhů;
  • Vnitrostátní a mezinárodní zákonodárství v oblasti finančních služeb ze strany účastníků RAFMM, zejména právních předpisů o boji proti praní špinavých peněz
  • Obhajoba civilizovaných pravidel a obvyklé mezinárodní obchodní praxe a spravedlivé hospodářské soutěže mezi účastníky RAFMM, spravedlivé rozhodování sporů;
  • Pomoc při zlepšování legislativní a normativní základny ruského segmentu na mezinárodních finančních trzích;

aj.
Details

SAIFA (Švýcarsko)

GSCGI se překládá do češtiny jako Švýcarská asociace nezávislých finančních poradců (S.A.I.F.A.).

Jedná se o skupinu ekonomických zájmů tvořených specializovanými nezávislými finančními zprostředkovateli, kteří jsou potvrzeni odborníky v odvětví finančních služeb. Skupina je však otevřena pro kontakty s jakoukoli osobou, která se zajímá o podnikání v oblasti správy majetku, které usiluje o podporu dialogu s bankovními partnery a orgány na všech úrovních.
Details

SFC (Hong Kong)

Komise pro cenné papíry a futures (SFC) Hongkongu je nezávislým statutárním orgánem pověřeným regulací cenných papírů a termínových trhů v Hongkongu. SFC je zodpovědná za podporu uspořádaných trhů s cennými papíry a futures, s cílem chránit investory a pomáhat podpořit Hongkong jako mezinárodní finanční centrum a klíčový finanční trh v Číně. Přestože se považuje za pobočku vlády, probíhá nezávisle na základě povolení zákonů týkajících se cenných papírů a futures.

Odpovědnosti

  • SFC je jednou ze čtyř regulačních organizací, které tvoří finanční regulátory v Hongkongu, jednom z největších finančních center na světě. Dalšími jsou
  • Hongkongský měnový úřad, úřad komisaře pro pojišťovnictví a úřad pro schéma povinných finančních prostředků. SFC je zodpovědný za trhy s cennými papíry a futures, včetně Hongkongské burzy cenných papírů, která je sedmou největší burzou na světě (viz seznam burz cenných papírů).

SFC má povinnost udržovat pořádek a chránit investory, to dělá tím, že provádí následující úkoly:

  • Stanovení a prosazování tržních předpisů
  • Povolení a dohled nad účastníky trhu, jako jsou makléři, investiční poradci a správci fondů
  • Dohled nad provozovateli trhu včetně výměn, automatizovaných obchodních služeb a clearingových domů
  • Povolení nabízení dokumentů investičních produktů, které mají být nabízeny veřejnosti
  • Dohled nad korporátní činností společností kótovaných na burze podle Kodexů o převzetí a fúzích a zpětných odkupů akcií
  • Vzdělávání investorů na trzích, investičních produktech a jejich rizicích

Details

Stránky

  • Co je VPS
  • Forex: Srovnání brokerů, robotů a nástrojů
  • Kontakt
  • Koupit
  • O nás
  • Otázky a odpovědi
  • Sleva 1.990,- na AOS (robota)
  • Všeobecné obchodní podmínky

Upozornění: Stránky srovnaniforex.cz jakož i jejich majitel a provozovatel (spol. Forex Systems sro, Sportovní 1081, Velké Přílepy, IČ 02660571) nejsou zodpovědní za občasné chyby a nepřesnosti obsažené v obsahu kterékoliv zde uvedené stránky, ani za potencionální ztráty z investic, či obchodů založených na informacích zde uvedené. Zde uvedené informace mají charakter investičního výzkumu (nebo obecného doporučení) připraveného vývojáři a zaměstnanci společnosti, přičemž tyto se nepovažují za doporučení vhodné pro konkrétní osobu. Takové obecné doporučení nepředstavuje poradenství k provedení obchodu s jakýmikoli finančními nástroji, neobsahují příslib, že by se cíl těchto obecných doporučení mohl naplnit, případně, že by bylo možné prostřednictvím nich zcela eliminovat ztráty při obchodování na kapitálovém či měnovém trhu. Pro více informací o rizicích navštivte stránky “upozornění na rizika”.

Varování ohledně rizika: Obchodování s pákovými produkty, jako je forex nebo CFD, s sebou nese výraznou míru rizika. Neměli byste riskovat více, než o kolik si můžete dovolit přijít, je možné, že přijdete o celou výši zůstatku na účtu. Neměli byste obchodovat nebo investovat pokud plně nechápete skutečnou míru vlastního vystavení se rizikům. Při obchodování nebo investování musíte vždy brát v úvahu míru vlastních zkušeností. Služby kopírování obchodů s sebou mohou nést další míru rizika pro vaši investici díky povaze takovýchto produktů. Pokud jsou vám rizika obchodování nejasná, vyhledejte externího specialistu, který vám poskytne nezávislou asistenci.

Obchodování s CFD na virtuální měny představuje pro vaši investici kvůli podstatě takových produktů dodatečné riziko.

© Copyright - Srovnaniforex.cz - Enfold Theme by Kriesi
Scroll to top

Tato stránka používá cookies, které je nutné pro fungování webové stránky.

OK

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds: